Προς τον τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
O τεχνικός έλεγχος των οχημάτων αποτελεί σημαντική δημόσια λειτουργία που έχει σχέση με την ασφάλεια και τη ζωή των πολιτών. Μέσω του τεχνικού ελέγχου βελτιώνεται :- Η μηχανική κατάσταση των κυκλοφορούντων οχημάτων
- Προστατεύεται το περιβάλλον.
- Αυξάνονται τα έσοδα του δημοσίου.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός
- Γιατί συρρικνώνεται ο δημόσιος τεχνικός έλεγχος ενώ εκτιμάται ότι θα μειώσει την αξιοπιστία των ελέγχων και θα δημιουργήσει κινδύνους στην ασφάλεια των πολιτών;
- Προτίθεται να κλείσει τα ΔΗΜΟΣΙΑ Κ. Τ. Ε. Ο. με αποτέλεσμα, πέρα των άλλων, το Δημόσιο να στερηθεί πολύτιμους οικονομικούς πόρους ιδιαίτερα σήμερα σε περίοδο κρίσης;
- Σε περίπτωση που κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΟ ποια εξασφάλιση προβλέπεται για το ανθρώπινο δυναμικό που υπηρετεί σε αυτά;
- Τι θα γίνουν οι εγκαταστάσεις των Δημόσιων Κ. Τ. Ε. Ο. που έχουν δημιουργηθεί από την φορολογία των ελλήνων πολιτών;
- Πόσα έσοδα είχαν τα δημόσια ΚΤΕΟ το 2011.
- Πόσα έσοδα είχε το κράτος από το 10% που καταβάλουν τα ιδιωτικά Κέντρα τεχνικού ελέγχου στο δημόσιο
- ποιό είναι το ποσοστό των οχημάτων που «κόπηκαν» από τους τεχνικούς ελέγχους το 2011 στα δημόσια ΚΤΕΟ(εξαιρουμένων των επανελέγχων)
- Ποια είναι τα παραπάνω ποσοστά στα ΙΚΤΕΟ ανά κατηγορία οχημάτων (π.χ. ΕΙΧ, ΕΔΧ, φορτηγά>3.5τον).
- Ποία είναι τα αντίστοιχα ποσοστά σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου