Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΠΑΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

                                                 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

                                                 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ




                                                    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
 
Σε όλη μου τη ζωή αγωνίστηκα μέσα από την Αριστερά για την Αριστερά.
Ιδεολογικό μου όνειρο, η ενότητα της Αριστεράς στο σύνολο της. 
Αγωνίστηκα με το ΚΚΕ την ΕΔΑ.
Πίστεψα στην ιδρυτική πράξη της 3ης του Σεπτέμβρη του ΠΑΣΟΚ, που ήταν ένα αριστερό μανιφέστο, άσχετα αν οι ηγεσίες του ΠΑΣΟΚ την ακύρωσαν. 
Είμαι μέλος της Τριμελούς Συντονιστικής Επιτροπής  ΣΥΡΙΖΑ.
Επαγγελματικά γνωρίζετε όλοι την πορεία μου στο θέατρο και τον κινηματογράφο.
Στην Περιφέρεια Αττικής ήμουν δύο φορές υποψήφιος Νομάρχης με την ΝΑΣ το 2002 και το 2006.
Οκτώ χρόνια Νομαρχιακός Σύμβουλος, έντεκα χρόνια αγωνίζομαι στην Περιφέρεια Αττικής, προσπαθώντας να λύσω τα προβλήματα του εγκαταλελειμμένου Νομού μας από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Ήμουν υποψήφιος Βουλευτής στην Περιφέρεια Αττικής το 2004 και το 2009 με τον ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου