Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΣΠΑΝΟΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ





                           Yποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ – Ε.Κ.Μ. 
                           στην  Περιφέρεια Αττικής
 
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1961. Συμμετείχα ενεργά στην πολιτική δραστηριότητα της Αριστεράς την πρώτη μεταπολιτευτική περίοδο, με δράση στο μαθητικό κίνημα την περίοδο 1975 – 1979. Ασχολήθηκα νωρίς με τη φωτογραφία και τον κινηματογράφο, καλύπτοντας με την κάμερα λαϊκές και νεολαιίστικες κινητοποιήσεις της εποχής και συμμετέχοντας στην παραγωγή κάποιων στρατευμένων ντοκυμανταίρ.  Έχω σπουδάσει Κινηματογράφο και Οπτικοακουστικές Τέχνες στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Επαγγελματικά, εργάστηκα αρχικά σε κινηματογραφικές παραγωγές και από το 1993 διαδοχικά στους τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΚΑΪ, STAR και ALTER. Η ειδικότητά μου είναι Διευθυντής Παραγωγής. Είμαι ένας από τους 650, για πάνω από ένα χρόνο, απλήρωτους εργαζόμενους του Alter. Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών και μένουμε στη Βούλα του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι στην Τοπική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, στην Κίνηση Πολιτών ΒΒΒ για την Κοινωνική Αλληλεγγύη & την Αντίσταση στο Μνημόνιο και την Πρωτοβουλία Πολιτών ΒΒΒ Ενάντια στα Χαράτσια, στην οποία συμμετέχουν εκατοντάδες συμπολίτες μου και η οποία έχει κάνει εντυπωσιακή δουλειά με πάνω από 1300 λογαριασμούς με απλήρωτο χαράτσι, μαζικότατες συγκεντρώσεις και συνελεύσεις και ένα π

1 σχόλιο: